Skip to main content

Binnenkort verhuizen mijn ouders, hebben nu een abonnement wat ik wil aanpassen. Weet alleen niet goed wat slim is. Internet is vanaf 1 februari nog gewenst. Daarnaast denk ik aan Digitenne voor het nieuwe adres van mijn ouders. Ik ben er niet zo bekend mee. Maar waarom zou ik wel of juist niet kiezen voor Digitenne. En heb ik het goed begrepen dat daarvoor geen internet aansluiting nodig is? Het lijkt ook niet gekoppeld te zijn aan het woonadres? Mijn ouders gaan nl bij iemand (zonder tv) inwonen.

 

Helaas kan ik nergens een telefoonnummer of iets dergelijks vinden om gewoon even contact te hebben met een medewerker i.p.v. forum, veel gestelde vragen etc

Hallo @Alida2 , het telefoonnummer van KPN is 0800 0402 (gratis).

 


Hi Alida, welkom hier. 

Het nummer is inderdaad 0800 0402. 

Digitenne is inderdaad niet afhankelijk van internet. Het moet wel op een woonadres worden besteld uiteraard, daarna kun je het wel los gebruiken op andere plekken zolang er genoeg dekking is daar. Mobiliteit is dus een voordeel, je krijgt wel minder zenders dan met digitale televisie. Je kunt dit ook afsluiten icm een internetabonnement uiteraard.Â