Skip to main content
Beantwoord

Abonnement van 15 jaar oud aanpassen

• June 7, 2025
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb nog een abo van ongeveer  15 jaar geleden nu wil ik graag mijn abo aanpassen,  ik wil graag alleen internet houden,dus geen tv en vast bellen meer .

Ps,ik kan dan wel nog gewoon gebruik maken van mijn emailadres. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Flambo ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) aanpassen naar alleen internet door op de juiste wijze te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

TV is niet verplicht. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 7, 2025

Hoi ​@Flambo 
Zeker kun je dan nog gebruik maken van je e-mailadres.
Het forum kan je hier niet bij helpen
Je kunt hiervoor even een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Ook kun je vandaag nog bellen tot 17:00 uur 0800 0402
Zon- en feestdagen gesloten.
Overige dagen op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemorgen, ik heb nog een abo van ongeveer  15 jaar geleden nu wil ik graag mijn abo aanpassen,  ik wil graag alleen internet houden,dus geen tv en vast bellen meer .

Ps,ik kan dan wel nog gewoon gebruik maken van mijn emailadres. 

Je kunt dat zelf regelen in Mijn KPN. TV en vaste telefonie kunnen daar worden opgezegd. Je internetabonnement inclusief de e-mailadressen blijven dan gewoon behouden.

Piet.

• June 7, 2025

Je kunt dat zelf regelen in Mijn KPN. TV en vaste telefonie kunnen daar worden opgezegd. Je internetabonnement inclusief de e-mailadressen blijven dan gewoon behouden.

Bij sommige oude abonnementen kan je tv niet opzeggen. Want dat zijn vaste pakketten met tv en telefonie er in. Telefonie heeft KPN inmiddels wel uitgesplitst. Maar tv niet.

Dus ​@Flambo zal over moeten naar de nieuwe abonnementsvorm. Dat is ook veel goedkoper. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 8, 2025

Hallo ​@Flambo ,

Je kunt jouw abonnement (mits contractvrij) aanpassen naar alleen internet door op de juiste wijze te verlengen.

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

TV is niet verplicht. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Flambo, jij bent al aardig lang klant bij KPN. Mocht je inderdaad het abonnement willen aanpassen naar enkel internet, dan behoud jij "gewoon" jouw huidige KPN e-mailadres(sen).  Ik zie dat de community al heeft uitgelegd hoe het abonnement is aan te passen. 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 10, 2025

Dank jullie wel😀