Skip to main content

Goede morgen

Ik heb  mijn thuis internet abonnement gewijzigd   naar  nieuwe hussel abonnement   en voor nog 1 jaar verlengt  met nieuwe hussel abonnement heb ik wel alle  kortingen ontvangen  maar nog niet super Wi-Fi zoals er  op kpn site  beloofd is .  Hoor ik graag of  kpn zou nog super wifi willen sturen 

 

Met vriendelijke groeten

 

Dragan

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Die “Super WiFi” aanbieding geldt alleen voor nieuwe abonnees. Jij bent geen nieuwe abonnee, je hebt het alleen gewijzigd. Dus ben er bang voor ...


Die actie met de SuperWifi's is alleen voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten.

Hoe heeft u verlengd? Via de homepage van KPN of heeft u ingelogd op MijnKPN en daar verlengd?

En welke korting heeft u precies ontvangen?


Ik dacht het als je naar  een helemaal andere  abonnementen  overstapt zoals in mijn geval   dus naar nieuwe Hussel abonnement  ( dit is nieuw abonnament van vorige jaar)  dat daarvoor   alle kortingen  voor bestaande  en nieuwe klanten van    toepassing zijn 


Nee, helaas voor jou werkt dat niet zo.


Ok bedankt


Hallo @draganxxx , bestaande klanten kun zo'n set wel met €50,- korting kopen, €149 i.p.v. €199,-.

 


Hoi @draganxxx, wat Nick en Hsd zeggen klopt helemaal. Die actie is enkel voor helemaal nieuwe klanten, die nog geen KPN aansluiting hadden. Het wijzigen van een abonnement valt daar niet onder. Als je de SuperWifi wilt gebruiken kan dat op de manier die Jan beschrijft :slight_smile: