Skip to main content

Beste mensen,

Ik heb een vraag, ik heb nu internet 500, tv en vast bellen via KPN met een Experiabox 10a.
Nu zag ik dat KPN nu de hussel pakketten aanbied, welke voor mij voordeliger zou zijn met dezelfde inhoud van het pakket… Reden dus om over te stappen.

Als ik overstap, wik ik ook gebruik gaan maken van de 4K functie, al is het maar om alvast klaar te zijn voor de toekomst.

Mijn vraag is nu, als ik overstap, wordt dan ook mijn modem (experia 10a) vervangen door de nieuwe KPN box 12) dit zou wel een wens zijn, aangezien beter internet hier wel een wens is.

En zijn er bijkomende kosten voor overstap binnen kpn?

Hoop dat jullie me kunnen helpen

Dank!

 

Hallo @JJvanDiepen , als KPN het technisch noodzakelijk acht wordt er apparatuur omgeruild, anders niet.

Voor het 4K pakket zal je waarschijnlijk een passende tv-decoder ontvangen die 4K aan kan.

 


Hi @JJvanDiepen! Nog even een aanvulling op het antwoord van @JanD: aan de abonnementswijziging zelf zitten geen extra kosten verbonden. Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt om een goede afweging te kunnen maken en anders horen wij het graag van je!


Je moet je ook afvragen of je met een V12 beter af zult zijn. De V12 heeft nog wel wat egenaardige trekjes en onverklaarbare fouten.

Je spreekt er over dat de wens is dat Internet beter wordt.

Welke problemen ervaar je dan?

Waarom heb je zo'n grote bandbreedte (500Mbps) gecontracteerd?