Skip to main content
Antwoord

Abonnement verlengd, maar zie nog geen verandering

• September 4, 2025
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend mijn abonnement (Internet + TV) verlengd. Dit kon al enkele jaren, maar was nooit interessant. 

Nu wel. Tijdelijke korting, omhoog van 100 naar 500 mb en Fsecure op 5 apparaten.

Ik heb de bevestiging netjes ontvangen en daarin staat dat het per direct ingaat. Bij het aanvragen stond de volgende dag. Netjes afgewacht, maar er is nog altijd niets veranderd. 
Datum staat nog steeds op 2021, ik kan ook weer opnieuw mijn verlengaanbod doorlopen. 

Al 2x gebeld met KPN. Zij zien de bevestiging ook. Snappen het ook niet. Zeggen dat het misschien nog later in gaat (maar overal staat per direct, dus daar geloof ik niets van). Inmiddels heb ik bij mijn moeder exact hetzelfde gedaan (zij heeft hetzelfde abonnement). Bij haar verliep alles ook hetzelfde, echter kreeg zij 's avonds nog bericht dat er een monteur zou komen voor het glasvezelkastje. 

Dus er gaat wel degelijk iets mis bij mijn verlenging. 

Opnieuw bellen met KPN heeft echt geen zin heb ik al gemerkt.. Mailen gaat ook niet. Reageren op de mail met de bevestiging gaat ook niet… Dus ik hoop dat hier iemand van de klantenservice mij verder kan helpen, want dit is niet de service die ik gewend ben van KPN. En dat is wel precies hetgene waarvoor ik nog altijd niet ben overgestapt… 

Alvast bedankt!!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Getije, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt.

Sommige wijzigingen kan inderdaad even overheen gaan, soms moet er achter de schermen nog iets gewijzigd worden. Nieuwe apparatuur kan zoeits zijn of iets in een centrale. Mijn telefonische collega's zouden daar wel wat licht op moeten kunnen schijnen.

Inmiddels zijn we natuurlijk al weer 5 dagen verder, heb je al iets meer duidelijkheid gekregen?

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 4, 2025

Je bedoelt de gegevens in mijnkpn of heb je die hogere snelheid niet? De aanpassingen in mijnkpn duurt een paar dagen.

• September 4, 2025

Je had nog een oud abonnement en bent nu over op TV+? Dan krijg je nieuwe tv ontvangers. Misschien zijn die niet voorradig ofzo. Ik zou het nog even afwachten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Dank voor de eerste reacties.

Ik zie in de app mijn oude abonnement nog. Zowel snelheid als datum. En de hogere snelheid is er thuis ook nog niet. 

TV+ zegt me niets, ik heb in mijn TV abonnement niets gewijzigd. Heb ook geen melding gehad over nieuwe kastjes. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Sommige wijzigingen kan inderdaad even overheen gaan, soms moet er achter de schermen nog iets gewijzigd worden. Nieuwe apparatuur kan zoeits zijn of iets in een centrale. Mijn telefonische collega's zouden daar wel wat licht op moeten kunnen schijnen.

Inmiddels zijn we natuurlijk al weer 5 dagen verder, heb je al iets meer duidelijkheid gekregen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Hoi Thomas,

Dankjewel voor je reactie. Er is helaas nog niets veranderd. Maar er werd me nog verteld dat het er wellicht aan ligt dat mijn abonnement vanaf de 28e vd maand loopt en dat de wijziging daarom wat later ingaat. Wat zou betekenen dat ik volgende week iets zou moeten horen, dus dat wacht ik even af. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2025

Hallo ​@Getije ,

Datum staat nog steeds op 2021, ik kan ook weer opnieuw mijn verlengaanbod doorlopen. 

Dan gewoon nog een keer het verlengaanbod activeren. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als je m online kan doorlopen kan dat sowieso geen kwaad, wat ​@Noordzee zegt. Ik hoop dat je anders in ieder geval volgende week bericht hebt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2025

Hallo ​@Getije ,

Dan gewoon nog een keer het verlengaanbod activeren. 

@Getije 

Heeft dit geholpen?