Skip to main content

Goedendag, 

Ik heb een Alles-in-1 standaard abonnement en is al ruim 2 en half jaar verlopen. Ik wil hem nu een keer verlengen en is goed kijken naar abonnement verlengen. Ik heb op dit moment 2 abonnementen bij KPN, namelijk 1.mobiel en 2.tv/internet.

Wat is het meest vergelijkbare abonnement van de hussel abonnementen? Ik wil namelijk wel vele voordelen van KPN compleet en dergelijke behouden. En eventueel zijn de 2 abonnementen die ik nu heb samen te combineren.

Wat is daarin jullie mening/antwoordt?

Hoi @train1985

Welkom terug op het Forum! Het is leuk om te lezen dat je zou willen verlengen en dus klant bij ons wenst te blijven, echter hoef je een aansluiting thuis niet te verlengen. Wij hebben daar geen verlengaanbiedingen voor in ieder geval. Wel zou je kunnen kijken of het voor jou aantrekkelijk is om je Thuisabonnement te wijzigen naar KPN Hussel. De beschikbare opties daarvoor zie je in via MijnKPN. Wil je er advies over van een medewerker, dan kan je ons het beste even bellen via 0800-0402 (gratis). 

Ten aanzien van KPN Compleet/Hussel voordelen geldt in ieder geval dat je op de abonnementen waarop je nu KPN Compleetvoordelen hebt, je deze ook houdt. Alleen voor het abonnement dat je naar KPN Hussel wijzigt, ga je in plaats van de KPN Compleetvoordelen de Husselvoordelen ontvangen. 


Dank je wel voor je antwoordt. Dan ga ik denk ik volgende week is bellen.


Graag gedaan! Mochten er nog verdere vragen zijn, stel die gerust. 


Dank je wel voor je antwoordt. Dan ga ik denk ik volgende week is bellen.

U heeft dus ook het pluspakket. Wat u nu kostenloos kunt omwisselen voor FOX Sports. Gebruikt u dat wel eens? En u heeft ook "gratis" Spotify. Let er op dat je hier bij Hussel gewoon apart voor moet betalen. Tenzij u er geen gebruik van maakt...


Dank je wel voor je antwoordt. Dan ga ik denk ik volgende week is bellen.

U heeft dus ook het pluspakket. Wat u nu kostenloos kunt omwisselen voor FOX Sports. Gebruikt u dat wel eens? En u heeft ook "gratis" Spotify. Let er op dat je hier bij Hussel gewoon apart voor moet betalen. Tenzij u er geen gebruik van maakt...

Ik heb huidig nog betaald spotify. Maar wellicht ga ik daar van af stappen. Ik heb nu ook nog het pluspakket, maar daar twijfel ik nog over.


Denk goed na voordat je overstapt van KPN Compleet naar KPN Hussel. KPN Compleet biedt vaak meer voordelen :

 

En als je eenmaal KPN Hussel hebt, dan kun je nooit meer terug naar KPN Compleet. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Kijk dit is info waar ik zeker wat mee kan, dank je wel. Goed leesvoer.


Graag gedaan:thumbsup_tone3:


Reageer