Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlengen

• December 20, 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Wil mijn abonnement verlengen. Wil weten wat ik dan ga betalen

Krijg nergens fatsoenlijk antwoord

Heb nu nog telfort. Wil weten waar ik aan toe ben. Glas vezel alles in 1

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Desesaris , in MijnKPN, rubriek thuis, abonnementen kun je precies zien wat het aanbod is en wat het gaat kosten.

Een abo hoef je trouwens niet te verlengen als het aanbod niet interessant is, je contract loopt dan gewoon voor onbepaalde tijd met dien verstande dat je nu per maand op kunt zeggen.

Ik ga er even van uit dat je het over het thuis-abo hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Als je niets doet veranderd er niets. Anders zul je overgaan naar KPN Hussel. Het is mogelijk dat er dan voordelen wegvallen zoals bijvoorbeeld gratis Pluspakket of Fox. Wat voor pakketten je nu precies en wat betaal je?

• Antwoord
  • December 20, 2020

Hallo @Desesaris , in MijnKPN, rubriek thuis, abonnementen kun je precies zien wat het aanbod is en wat het gaat kosten.

Een abo hoef je trouwens niet te verlengen als het aanbod niet interessant is, je contract loopt dan gewoon voor onbepaalde tijd met dien verstande dat je nu per maand op kunt zeggen.

Ik ga er even van uit dat je het over het thuis-abo hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020

Oké wacht gewoon af

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020
  • Weet iemand of ze het telfort abonnement eruit mogen doen. Of moeten ze deze gewoon verlengen? 

• December 20, 2020
  • Weet iemand of ze het telfort abonnement eruit mogen doen. Of moeten ze deze gewoon verlengen? 

Hallo @Desesaris , als je niet verlengt blijft het een Telfort abo.

Als je wèl verlengt wordt het een KPN abo.

Â