Skip to main content

Hoi ,

Mijn abonnement verloopt 2 maart. Dan ga ik er vanuit dat dit afloopt op 23:59 op 2 maart ,niet om 00:01 op 2 maart.

 

Mijn ziggo gaat in op 3 maart. Dus nu zit ik en dag zonder tv/internet. Erg vervelend . Deze dag zal uiteraard wel gefactureerd zijn als een volledige dag. Graag een oplossing ( het gaat mijzelf niet eens zozeer om het geld maar ik heb vooral internet nodig vandaag ) .

 

Mvg ,

Als je klant geworden bent bij Ziggo en je hebt gebruik gemaakt van de opzegservice, dan zal het abonnement vloeiend in elkaar over moeten lopen. Dat wil niet zeggen dat je niet enige tijd zonder diensten zou kunnen zitten, want je moet overschakelen van de ene naar de andere aansluiting.

Ik neem aan dat je de apparatuur van Ziggo al hebt aangesloten? Dan laat je KPN ook aangesloten tot het moment dat je ziet dat Ziggo actief wordt.

De eventuele korte onderbreking was in dit geval te voorkomen geweest als je KPN een dag langer door had laten lopen. Dan had je zelf op moeten zeggen bij KPN. Een korte onderbreking hoeft echter niet zo te zijn als je overschakelt van telefoon naar kabel aansluiting.


Goedenavond @Djtaktak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe wordt je ergens op 2 maart afgesloten, dat is inmiddels al een dag geleden.. Vaak zal dit gebeuren in de middag, maar dat is maar net hoe dit in het systeem gepland staat. Heb je veel hinder gehad hiervan of viel het achteraf toch best mee?

Heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!


Reageer