Skip to main content

Wij willen ons paket uitbereiden. 

Waarom moet dit zo moeilijk 


Hallo @Teus Kampert ,

 

Als het wijzigen van jouw pakket online niet lukt via Mijn KPN, dan heb je een aantal andere mogelijkheden : 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Tenslotte kun je langslopen bij een KPN-winkel. 

 

Om je alvast voor te bereiden op het uitbreiden van jouw pakket, mogelijk krijg je de optie om over te stappen op KPN Hussel als je dat nog niet hebt.  

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:


Beste @Teus Kampert 

Via mijnKPN kan je het pakket uitbreiden met allerlei verschillende opties. U ziet dan meteen prijzen er aan deze opties zijn verbonden. Bellen met 0800-0402 of chatten kan ook. Mijn voorkeur gaat uit naar een kijkje op MijnKPN zodat u rustig te prijzen kunt bekijken. Wat heeft u nu voor een pakket? Soms kan een nieuw abbonement goedkoper zijn en soms kan je binnen het huidige pakket uitbreiden.


Hallo @Teus Kampert ,

 

Als het wijzigen van jouw pakket online niet lukt via Mijn KPN, dan heb je een aantal andere mogelijkheden : 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Tenslotte kun je langslopen bij een KPN-winkel. 

 

Om je alvast voor te bereiden op het uitbreiden van jouw pakket, mogelijk krijg je de optie om over te stappen op KPN Hussel als je dat nog niet hebt.  

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

@Teus Kampert 

Is het uitbreiden van het pakket gelukt via één van de hierboven getoonde opties? 


Reageer