Skip to main content

Waarom duurt een simpele wijziging in je abonnemet al 5 dagen en je kan niets meer aanpassen meteen.

En je hoort alleen maar als je belt wordt opgepakt wordt er moe van en slechte start zo voor KPN had op ze minst toch een bericht verwacht van ze.

En niet als je belt of chat met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Ja krijg bevestigings mail dat het dezelfde dag nog wordt geactiveerd we zijn 5 dagen verder zonder succes.

Wat had je aangepast/veranderd?


Alleen een snelheid verhoging meer niet beetje apart dat dit zolang moet duren en meteen alles op slot zet


Normaal gesproken gaat het sneller maar ik denk dat er technisch iets moet worden aangepast. Heb je koper of glasvezel?


Ik heb Glasvezel dit gaat Allemaal software matig die aanpassingen.


Welke snelheid heb je aangevraagd?


1000/500 mbit


Vraag beantwoord in je andere topic, daar neem ik het verder mee :) 


@Erik_ Krijg je nog melding van als je wijziging is doorgevoerd?

Want zie het wel in mijn KPN staan maar geen melding gehad ervan namelijk.

Snelheid is ook niet wat het moet zijn.

Zowel als op experia box als op Fritzbox niet beide bekabeld getest maar haal nu geen 1000 mbit maar meestal begint hij op 900 en zakt dan in naar 700 of naar gewoon 500 mbit

 

KPN speedtest site heeft nog nooit geklopt bij mij 

Lijkt wel of de snelheid niet is doorgevoerd

 


Je krijgt geen melding dat het voltooid is. Zoals ik vanmorgen in het andere topic al noemde, ik zie hier ook dat het voltooid is. Kan zijn dat het even een dag of twee nodig heeft om goed op snelheid te komen en in te trainen. Hoe is het nu?


@Erik_  Als ik het via de speedtest doe van KPN site zelf is het slecht

 

 

Doe ik het via de speedtest APP van windows10

 

In mijn andere topic  waar ik vroeg wat je moet halen had iemand al 2 keer monteur gehad en die geeft aan ligt bij KPN (deze monteur dan) 


Dan gaan we hierover in het andere topic verder :)