Skip to main content

Vandaag zou mijn startdatum zijn van mijn internet. Ik heb alles aangesloten en alle lampjes werken correct. Ik heb 2x gebeld vandaag en zei zeggen dat er nog een sms moet komen.

Maar nu zit ik met het volgende probleem: odido heeft mijn internet al afgelosten zonder dat de wifi van kpn actief is.

En ja, ik heb hem al gereset. Meerdere malen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

groetjes,

Hamza

Bel maar weer met de klantenservice 0800-0402 want die SMS gaat vandaag niet meer komen.


Bel maar weer met de klantenservice 0800-0402 want die SMS gaat vandaag niet meer komen.

Maar dan zeggen ze toch weer “je moet wachten op de smsje”?. Heb al 2x gebeld vandaag daarvoor.


Hoi @Hamza.10, welkom bij ons op het forum. Bij zulke situaties is het inderdaad het snelste om ons te bellen op 0800-0402. Is het inmiddels via die weg gelukt en heb je nu een werkende verbinding? Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan niets zien over jouw verbinding. 


Hi Jasper,

 

de wifi deed het weer ineens in het weekend, vreemd maar hij doet het dus.


Dat is goed om te lezen @Hamza.10, het lijkt dat de verbinding wat later actief is geworden en dat alles ging werken doordat je het al goed had aangesloten. Veel plezier met de werkende verbinding, als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.