Skip to main content

ik verwacht wel extra kosten van verbruik, maar hoe kan mijn vaste abonnement steeds schommelen? Het komt op centen uit maar het zijn mijn centen.

Kan iemand dit voor mij verklaren?

Dank je.

Caroline

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Misschien even een aantal facturen uploaden zonder persoonlijke gegevens? Kunnen wij meekijken.


Er vind er jaar 1 x een inflatiecorrectie plaats. Maar vaker zou het niet horen te wijzigen. 


Misschien even een aantal facturen uploaden zonder persoonlijke gegevens? Kunnen wij meekijken.

HOE?  hier is een cut and paste

Periode 08.09 - 07.10 TFT BelBundel 2015 700,1175 ….. 15,70
Korting zolang de abonnement loopt ….. -2,09
TFT Lekker Lang

DAN…

Periode 08.10 - 07.11 TFT BelBundel 201 5 700,1175 ….. 16,03
korting zoland de abonnement loopt ….. -2,14
TFT Lekker Lang
 

Dank je wel.

Caroline


September heeft 30 dagen, oktober 31 dagen...


September heeft 30 dagen, oktober 31 dagen...

Maar het gaat om X per maand?

Caroline


@JanD  weet alles van TFT-abonnementen. Hij zal er vast wel iets over willen melden. 


Er vind er jaar 1 x een inflatiecorrectie plaats. Maar vaker zou het niet horen te wijzigen. 

DUH!! en het staat in grote letters erin… dank je, dat is het geweest :(

 


Hallo @carolinemack en @Noordzee ,

Per 1 oktober 2020 past KPN de jaarlijkse inflatiecorrectie toe, hierdoor verandert het maandbedrag per 1 oktober.

Dit is ook gecommuniceerd op de mobiele factuur van september 2020 en (hoogstwaarschijnlijk) ook op de mobiele factuur van oktober 2020, maar die laatste heb ik zelf nog niet gehad.

Daar TFT nooit per de 1e van de maand factureert, dit in tegenstelling tot KPN, kun je 1 of 2 maanden een verschillende factuur hebben aangaande de vaste abo-kosten.

Zie onderstaande link aangaande de uitleg over de inflatiecorrectie:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm


Reageer