Skip to main content

Hallo, ik heb mij abonnement laten wijzigen echter krijg ik nu een mail dat ik dit nogmaals gewijzigd heb, namelijk fox sport toegevoegd.  Ik heb dit niet gedaan, is dit íets wat kosteloos is toegevoegd door KPN? Ik wil hier geen extra kosten voor krijgen aangezien ik deze zender niet bekijk.  

 

Groeten 

Goedemiddag @Masolim, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, zolang jij niks hebt aangevraagd zou dit niet toegevoegd moeten worden.. Gaat het niet om het KPN Compleet voordeel, het gratis zenderpakket? En wat staat er in MijnKPN nu.. Fox Sports gratis, of betaald?

Ik kijk graag even met je mee hierin, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Wil je een seintje geven als dat gelukt is?


Hallo, ik heb mijn gegevens aangevuld.  Als je mee zou willen kijken.  Graag.  Ik wil in ieder geval niet extra betalen voor sportzenders.  Mocht ik iets aan moeten passen dan hoor ik dat graag. 

 

Groeten Marjolijn


@Masolim, bedankt! Ik zie dat je een mail hebt gehad dat Fox Sports is toegevoegd, maar direct daarna ook dat we hem verwijderd hebben. Dat was een foutje vanuit onze kant, mijn excuses voor de verwarring! Je hebt nu geen extra zenderpakket aan staan, alleen de optie Netflix betalen via je KPN factuur.

Wel heb je ook een mobiel abonnement afgesloten bij KPN, waardoor je € 5,00 entertainmentvoordeel krijgt. Dit kan je toepassen op Fox Sports, Pluspakket, Film1, Spotify Premium of Spotify Family.


Reageer