Skip to main content
Ik zou graag mijn achternaam wijzigen ivm trouwen, hoe kan ik dat het beste doen??
Hoi HeAn2015,

Om te beginnen alvast gefeliciteerd.

Wil je jouw naam alleen op het forum wijzigen? Dat kan door rechtsboven op je avatar te klikken en daarna op profiel. Bovenin kun je dan kiezen voor profiel bewerken en dit wijzigen.

Wanneer je jouw naam officieel gewijzigd wilt hebben bij KPN, kun je het best een nieuw topic aanmaken bij "Stel je vraag". Wanneer je zorgt dat in jouw profiel alles is ingevuld mbt, naam, adres, klantnummer(s) en postcode, neemt er vanzelf wel een KPN medewerker/ster contact op en dan komt het vast goed.

Jouw profiel is overigens alleen zichtbaar voor jezelf en KPN Moderators.
Goedenavond @HeAn2015, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Excuses voor het late berichtje. Om je naam te wijzigen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Indien het niet gaat om een contractovername maar alleen een wijziging van de achternaam of toevoeging kan gewoon. Bel even met 0800-0402 of neem contact op via onze LiveChat functie en het is zo geregeld 😉
Ik heb eens iemand gefeliciteerd nav een achternaam wijziging, alleen ging het toen om een scheiding werd me toen verteld . . . 😕
@KeesYagi, tja dat is de keerzijde inderdaad! 😞 Gelukkig gaat het hier om een heuglijk moment, namelijk trouwen 🤗

Reageer