Skip to main content
Oké, overwoog eerst om van KPN naar Ziggo over te stappen maar door gedoe met PostNL/Vodafone/Ziggo-systemen én werkwijze (customer-I-don't-care service) ben ik van dit idee afgestapt... daarom gebruik gemaakt van de huidige actie van KPN.



Aangeboden op de website: Actievoorwaarden; eerste 6 maanden 35,- /mnd



En in de actievoorwaarden o.a.:



Het actieaanbod betreft:


  • Internet en TV Basis de eerste 6 maanden voor € 35,- per maand
  • Internet en TV de eerste 6 maanden voor € 35,- per maand
  • Internet en TV 4K de eerste 6 maanden voor € 35,- per maand
Na afloop van het actieaanbod (na 6 maanden) betaal je:


  • € 52,50 per maand voor Internet en TV Basis
  • € 62,50 per maand voor Internet en TV
  • € 72,50 voor Internet en TV 4K.
  • Het actieaanbod geldt t/m 01-09-2019.



Dus, vervolgens krijg ik de bevestiging dat ik 6 maanden lang een korting van € 16,50/mnd zou krijgen.

>> € 16,50 korting t.o.v. de prijs van voor de verhoging om tot die € 35 p/mnd te komen.



Hierover met een KPN-medewerker gechat en gevraagd hoe dit zat en zij vertelde mij toen dat ik gewoon 6 maanden € 35,-/mnd zou betalen en dat dit ook in de bevestiging moest staan, dit staat er niet bij; zij zou dit doorgeven en bevestigde nogmaals dat de verhoging pas in zou gaan na de actieperiode. En binnen de MijnKPN-omgeving wordt wederom met de actiekorting gewerkt i.p.v. het actietarief van de geadverteerde € 35,-/mnd, hier staat dus iets wat niet klopt:







Wat gaan we hier als KPN nu aan doen? Beetje wazig dat gereken met actiekortingen, pas gewoon het actietarief toe voor de overeengekomen periode... precies zoals geadverteerd en gecommuniceerd o.a. middels de actievoorwaarden.
Die korting had mijns inziens inderdaad aangepast moeten worden naar €17,50.

Bij mij is het precies de andere kant op "fout" gegaan. 😉

Ik had voor de eerste 6 maanden juist een korting van €22,50 per maand en die is juist wel aangepast naar €23,50 per maand zodat de eindprijs hetzelfde is gebleven.



Overzicht 31 mei 2019.



Overzicht 1 juni 2019.


Hoi @M1chel . Welkom op het forum!

Goed dat je hier scherp op bent en aan de bel trekt! Er is een in ons systeem een fout gemaakt. Er zijn nog andere klanten die hetzelfde meemaken. Wij hebben de toezegging dat dit centraal opgelost gaat worden. Je kunt op je volgende factuur een creditering tegemoet zien. Excuses voor de onduidelijkheid en het ongemak.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je nu voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂
Hoi Erwin, jazeker én bedankt voor jouw uitleg. Nu staat het zwart-op-wit. 😀😉