Skip to main content
Antwoord

Activatie van glasvezelabonnement wordt steeds uitgesteld. Onbekend waarom

• March 11, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb een glasvezel internetabonnement afgesloten bij KPN, en volgens de afspraak zou de internetverbinding op 6 maart geactiveerd worden. Helaas is dit niet gebeurd, en tot op heden heb ik nog steeds geen werkende internetverbinding zonder enige uitleg over de oorzaak van de vertraging.

Ik neem dagelijks contact op met de klantenservice, en elke keer krijg ik excuses en de belofte dat het probleem wordt opgelost, maar er is nog steeds geen vooruitgang. Wij zitten nu al meer dan een week zonder internet thuis, wat onacceptabel is, vooral omdat mijn abonnement zakelijk is en wij dagelijks afhankelijk zijn van een stabiele internetverbinding.

Ik heb verzocht om het abonnement te annuleren als het probleem niet snel wordt opgelost, maar mij werd verteld dat annulering niet mogelijk is voordat de verbinding is geactiveerd. Dit is voor mij geen redelijke oplossing.

Ik verzoek u dringend om dit probleem met spoed op te lossen en mij zo snel mogelijk duidelijkheid te geven over de status van mijn aansluiting. Mocht het probleem niet binnen een redelijke termijn worden opgelost, dan zal ik genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen, zoals het indienen van een officiële klacht bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het overwegen van juridische stappen.

Ik verwacht uw reactie en een oplossing op korte termijn.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Safaa Khazal, welkom op onze community. Zoals hierboven al wel genoemd is deze community bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met diverse issues.
Alles waar je de klantenservice voor nodig hebt kun je echt het beste telefonisch contact opnemen. Ik begrijp dat je ze al dagelijk spreekt maar áls er een oplossing is hebben zij die. 

Alle informatie over de aanleg van glasvezel kun je vinden op onze kennisbank:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 11, 2025

Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen.  Contact houden met de klantenservice is de enige manier om wat wijzer te worden.  Heb je wel een glasvezelaansluiting in huis?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Ja

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 11, 2025

En branden de groene lampjes op het glasvezelkastje?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Nee

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Hoi ​@Safaa Khazal, welkom op onze community. Zoals hierboven al wel genoemd is deze community bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met diverse issues.
Alles waar je de klantenservice voor nodig hebt kun je echt het beste telefonisch contact opnemen. Ik begrijp dat je ze al dagelijk spreekt maar áls er een oplossing is hebben zij die. 

Alle informatie over de aanleg van glasvezel kun je vinden op onze kennisbank: