Skip to main content
Beantwoord

Adapter Experia WiFi kwijtgeraakt

  • March 24, 2020
  • 13 reacties
  • 281 keer bekeken

Ik heb een WiFi versterker en ben de stroom adapter kwijt geraakt met verhuizen 

kan kpn mij er een sturen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Jan Hendrik Schurink

Ja heb een compleet nieuwe gekregen van KPN

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

  • March 24, 2020

Hallo @Jan Hendrik Schurink , welk type WiFi-versterker heb je? de witte vierkante of de zwarte vierkante.

totdat je een nieuwe hebt kun je tijdelijk een universele gebruiken met de juiste instellingen.

 


Hallo ik heb een zwart box Experia Wifi


Hoe krijg ik een nieu


Ik heb de zwar


  • March 24, 2020

Hallo @Jan Hendrik Schurink , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


  • March 24, 2020

@Jan Hendrik Schurink Vul in ieder geval alvast de gegevens in op je profiel en dan met name de velden waar privé bij staat. Zo kan een moderator je her


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 26, 2020

Dag @Jan Hendrik Schurink. Van harte welkom hier. Balen dat je de adapter van de Experia WiFi bent kwijtgeraakt tijdens de verhuizing. Ik hoop dat je verhuizing verder wel voorspoedig is verlopen. :wink: Ik kijk graag of ik je een nieuwe adapter toe kan sturen. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je aan de slag.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 31, 2020

Hallo @Jan Hendrik Schurink. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Heb je inmiddels via een andere weg een nieuwe adapter aangevraagd? Ik lees het graag als ik nog voor je aan de slag moet. :slight_smile:


Ja heb een compleet nieuwe gekregen van KPN

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 1, 2020

Heel fijn, @Jan Hendrik Schurink. Dank voor je bericht. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan lees ik het graag. 


Dankjewel Natasja 

ben blij met de afloop


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • April 2, 2020

Dat vind ik fijn om te lezen, @Jan Hendrik Schurink. Je weet ons te vinden als je nog ergens hulp bij nodig hebt.


Dat zal ik doen 

nog een fijne avond

gr Jan