Skip to main content
Beantwoord

Adapter experiabox V10 defect

  • December 20, 2020
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Pieterbal
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Beste klantenservice,

 

gisteren heeft de adapter van de experiabox V10 het begeven. Tijdelijk heb ik nu een andere adapter in gebruik van een ander apparaat, zodat ik toch interne/tv heb. 

Kan/mag ik via deze weg een nieuwe adapter aanvragen?

 

Alvast bedankt,

m.vr.gr. Pieter Bal

Beste antwoord door Lisa

Dankjewel! Er is een nieuwe adapter onderweg. Ik vermoed dat ie door de brievenbus heen past. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je de nieuwe adapter voor de V10! Maar goed dat je een tijdelijke adapter hebt. :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • December 20, 2020

Hallo @Pieterbal , voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 20, 2020

Hey @Pieterbal! Jahoor, je mag hier een andere adapter aanvragen:wink: Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer én de laatste 3-cijfers van het bankrekeningnummer is voldoende. 


Pieterbal
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 20, 2020

Hi Lisa,

Ik heb m’n profiel ingevuld. Bankrekening nummer wordt niet gevraagd, dus heb ik ook niet in kunnen vullen. Ik hoop dat dit voldoende is?

mvrgr  Pieter 

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2020

Dankjewel! Er is een nieuwe adapter onderweg. Ik vermoed dat ie door de brievenbus heen past. Binnen 2-3 werkdagen ontvang je de nieuwe adapter voor de V10! Maar goed dat je een tijdelijke adapter hebt. :wink:


Pieterbal
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 20, 2020

Dankjewel! Ook dank voor de extra MB’s ter compensatie. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 20, 2020

Graag gedaan. Ik vermoed dat het opgelost is nu. Al wil ik toch even zeggen dat wanneer je vragen hebt je ze hier kunt stellen! We denken altijd graag met je mee. :blush: