Skip to main content

Kan ik een nieuwe adapter voor mijn glasvezelkastje krijgen?

leg je probleem eens uit

het kan namelijk ook de nt zelf zijn (glasvezelkastje)

 


Kastje werkt met een andere adapter. Maar ik had graag een nieuwe originele adapter.


Oke duidelijk

Nu even wachten op een webcare die het op pakt en jou verder helpt

even geduld


Nog geen reactie gehad.   Postcode is: 

Admin: Gegevens verwijderd uit post i.v.m. privacy en verplaatst naar je profiel


Hoi@Jolin57, welkom op ons forum. Doordat het vrij druk is, is mijn reactie later dan gewoonlijk, sorry daarvoor! Alles wat je hier plaatst is openbaar en daardoor zichtbaar voor iedereen. Daarom heb ik je adresgegevens verplaatst naar je forumprofiel. Ik raad je aan om persoonlijke gegevens altijd daar neer te zetten, zodat ze niet zichtbaar zijn voor anderen.

Ik begrijp dat je er al achter bent dat de adapter van het glasvezelkastje defect is. Deze moet dus vervangen worden. Even een vraag ter controle, zodat ik zeker weet dat we het over hetzelfde kastje hebben :slight_smile: Gaat het om de adapter van de hoofdaansluiting (de NT) of om de adapter van het modem, de Experia Box? 


Het gaat om de adapter van de hoofdaansluiting (NT).

 


@Jolin57 Prima, dan is dat helemaal duidelijk. Ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Ik hoor graag of het is gelukt en ook als je vragen hebt natuurlijk.


Hoi@Jolin57, ik heb je net telefonisch geprobeerd te bereiken, maar kon je helaas niet te pakken krijgen. Het zit toch anders dan ik hierboven vertelde. Ik kreeg een berichtje van een collega die over de verzending gaat: het blijkt dat deze adapters niet los verstuurd kunnen worden. Een monteur kan de adapter voor je vervangen en heeft deze standaard in zijn bus bij zich.

Ik raad je aan om even te bellen of chatten wanneer je tijd hebt. Dan helpt mijn collega je direct met het maken van de afspraak, zodat de monteur de aansluiting even voor je kan nakijken en de adapter kan vervangen. Ik vind het wel vervelend dat ik niet gewoon een adapter naar je kan versturen, maar ik heb helaas geen andere mogelijkheid. Ik laat in ons systeem een notitie achter van wat we hebben besproken en wat er moet gebeuren. Zo weet mijn collega dat meteen wanneer je contact opneemt.

Laat je weten of het is gelukt?