Skip to main content
Beantwoord

Adapter modem (Sagecom) ontvangen maar niet besteld

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

beste heer/mevrouw, Ik heb een sagemcom  modem adapter toegestuurd gekregen maar ik heb deze niet besteld.

Beste antwoord door Henk2304

Betreft dit een Box 12? In dat geval gewoon vervangen! Er zijn "buggy" adapters geleverd bij een partij Boxen 12. Dus om toekomstige storingen te voorkomen kun je de oude adapter beter direct vervangen. 

4 reacties

• Antwoord
  • August 20, 2025

Betreft dit een Box 12? In dat geval gewoon vervangen! Er zijn "buggy" adapters geleverd bij een partij Boxen 12. Dus om toekomstige storingen te voorkomen kun je de oude adapter beter direct vervangen. 

Bedankt voor je bericht Henk. Het is inderdaad een box 12 modem. Raar dat kpn er zelf niet even een begeleidend schrijven bij doet.

• August 20, 2025

Die komt nog, dat ijlt een paar dagen na, zo heb ik begrepen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@ThomasLambregts en welkom bij de KPN Community! Henk heeft gelijk, dit sturen we inderdaad op als we gezien hebben dat je een slecht werkende adapter hebt gekregen.
Ik snap zeker dat die als verrassing komt als je hier geen bericht over hebt ontvangen, dus dat zal ik intern in elk geval aankaarten. 😬 Excuses daarvoor! 

Veel plezier met je diensten en maak gerust weer een topic aan hier als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt. 😄