Skip to main content
Beantwoord

Adapter NT stuk

  • December 28, 2020
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

De 12V adapter naar de NT box maakt los contact, waardoor de experiabox steeds uitvalt.

Kunt u een nieuwe sturen?

Beste antwoord door Rutger van KPN

@TheoVens Ik heb geen mogelijkheid om een adapter te bestellen, maar moet hiervoor een monteur inplannen. 

Dit heb ik direct gedaan! De monteur komt 31-12 tussen 10:00 en 12:00. Deze zal dan de adapter vervangen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 29, 2020

Hoi @TheoVens, welkom hier. 

Adapter is dus kapot. Je hebt deze omgewisseld met een ander? In Ieder wil ik graag voor je aan de slag. Wil je jouw profiel voorzien van gegevens? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Beste Bart,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Kun je voor een nieuwe adapter zorgen.

We moeten de experiabox steeds opnieuw starten.

 

met vriendelijke groet,

 

Theo Venselaar


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

@TheoVens Ik heb geen mogelijkheid om een adapter te bestellen, maar moet hiervoor een monteur inplannen. 

Dit heb ik direct gedaan! De monteur komt 31-12 tussen 10:00 en 12:00. Deze zal dan de adapter vervangen.Â