Skip to main content
Beantwoord

Adapter TK01 kastje aan de muur ontbreekt

• April 5, 2025
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik ben net verhuisd. Hier was een KPN TK01-kastje aan de muur.
Ik heb een glasvezel abonnement bij youfone aangeschaft.
Hierbij zat een KPN modem met adapter. Het modem moest aangesloten worden op het TK01-kastje.
Echter zat er geen adapter bij voor de TK01. Deze was niet aanwezig in het huis. De vorige bewoner wist niet waar deze was en heeft deze ook niet meer gezien na verhuizing.
Ik wil graag de originele adapter.

Beste antwoord door Marlon92

Hiervoor moet je bij Youfone zijn. Niet hier bij KPN. 

Ik weet dat Youfone een dochteronderneming van KPN is. Maar dat maakt geen bal uit. KPN doet helemaal niets voor je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • April 5, 2025

Hiervoor moet je bij Youfone zijn. Niet hier bij KPN. 

Ik weet dat Youfone een dochteronderneming van KPN is. Maar dat maakt geen bal uit. KPN doet helemaal niets voor je.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 5, 2025

KPN zal de adapter zeker opsturen. Maar enkel op verzoek van Youfone. Daar zul je dus moeten aankloppen. Op de contactpagina van youfone ziet u hoe u het makkelijkste met hun in contact komt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@aap3d, heel begrijpelijk dat je graag de originele adapter wilt hebben!

Het zit precies zoals ​@Ik_Combineer al vertelde. Ik hoop dat je intussen al verder geholpen bent. En veel geluk toegewenst in je nieuwe woning!

KPN zal de adapter zeker opsturen. Maar enkel op verzoek van Youfone. Daar zul je dus moeten aankloppen. Op de contactpagina van youfone ziet u hoe u het makkelijkste met hun in contact komt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Ik heb op advies van Marlon92 contact opgenomen het youfone. Deze hebben mij een adapter en een nieuwe TK01 opgestuurd (want ze kunnen het niet los sturen). Vandaag heb ik deze ontvangen.