Skip to main content
Beantwoord

adapter TV ontvanger defect

  • December 22, 2020
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Vermoedelijk is mijn adapter van de tv ontvanger stuk.

Ik heb al twee maal een melding gedaan op 08000402 maar er komt totaal geen reactie vanuit kpn wat de status is. Maw, ik word aan mijn lot overgelaten.

het betreft de adapter van Arris - Intertek input 100-240v, output 12.0v, 50-60hz en0.5a.

op de zijkant staat PWL 1715207874

Kunt u mij een nieuwe sturen?

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Petervg, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Ik zie dat je ondertussen nog een collega gesproken hebt en hij een nieuwe TV ontvanger heeft opgestuurd.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Hoi @Petervg, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Ik zie dat je ondertussen nog een collega gesproken hebt en hij een nieuwe TV ontvanger heeft opgestuurd.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Goedemiddag,

Ik heb inderdaad een TV ontvanger gekregen, echter het is een grote brok ellende.

Weer gebeld en de situatie uitgelegd. De ontvanger kon ik niet goed installeren > er werd niet om het abonneenummer en de ( nieuwe ) pincode gevraagd.

De ontvanger communiceert helemaal niet met de andere, geeft een oude gids, kent geen opnames alleen hele andere, kan geen fox sports ontvangen etc. Netflix geeft namen van een ander gezin etc.

Volgens de medewerker hebben ze mij een oude gestuurd en wellicht refurbished. Er is mij weer belooft een nieuwe tv ontvanger te sturen maar nog niet gekregen!! Weer enkele keren gebeld en gevraagd naar de status. Echter de verzending is geblokt omdat er nog een “order” openstaat.

Volgende week op 6 jan 2021 wordt ik gebeld hoe nu verder!!????.

Ik ben er nu al een hele tijd mee bezig, ik vind de service van de KPN bar slecht. Ik betaal nota bene rond de 130 euro per maand ( kpn compleet).

Als er niet snel een oplossing komt ga ik wellicht afscheid nemen van KPN na mijn leven lang al bij deze organisatie te zijn aangesloten. Ben heel erg benieuwd hoe KPN nu omgaat met een klant!! Tot op heden droevig.

Gr., Peter van Gansewinkel


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag Peter, dat schiet natuurlijk niet op! Kun je het serienummer van deze nieuwe ontvanger ook toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zal ik hem in ieder geval afmelden zodat je hem opnieuw aan kunt melden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2021

Serienummer : J416221751

Ik krijg hier nog steeds vreemde opnames in het menu.

Gr., Peter


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor het serienummer @Petervg. Ik heb een ticket voor je aangemaakt bij de technische dienst. Zij zullen hem proberen te ontkoppelen. Ze nemen hierover mogelijk nog even contact met je op!