Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb mijn box 12 in ontvangst genomen en nu wil ik graag inloggen op de admin. Maar het lukt mij maar niet in te loggen. Ik heb geprobeerd het wachtwoord uit te schrijven in word, maar dan nog pakt hij hem niet.  Het wachtwoord is ****.  De f  is bovenin echter een beetje langer als hij naar echts gaat. Hier heb ik al ‘` achter geprobeerd te plakken maar dit werkt niet. Ook de verschillende vormen van ] } ) werken niet. Weten jullie welke mogelijkheden er nog meer voor zijn?  

 

Ook zou ik een sony wh1000xm3 koptelefoon bij mijn bestelling krijgen maar heb tot nog toe niets ontvangen? Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Admin: wachtwoord verwijderd :-)

Het beste kan je em dan terug zetten naar fabrieksinstellingen.  De harde reset!


Goedenavond @Depema, welkom! Kijk wel uit wat u hier opschrijft, dit kan iedereen lezen. U had dat wachtwoord beter weg kunnen laten naar mijn idee.


Bij mij werkt de harde reset niet. Ik wil wil terug naar het default password voor de webinterface.

Dus de pinhole drukken en dan de spanning erop. 3 sec wachten en dan de pin verwijderen. Help!

Box 12 op fiber op 50/50 Gbps werkt goed


Hallo @Ziener 

Je zegt “pinhole drukken en dan de spanning erop” Ik zou de Box eerst aanzetten en dan pas “reset”.

En drie seconden is niet lang genoeg, minstens 7 seconden. Online handleiding KPN Box 12


Great, jij bent mijn held!!!!