Skip to main content
Vraag

Admin wachtwoord wordt niet herkend in MijnKPN app

• November 22, 2025
  • 7 reacties
  • 109 keer bekeken

als ik in de MIJNKPN app in wil loggen op de tabblad Mijn wifinetwerk, wordt mijn Admin wachtwoord niet herkend. Als ik inlog in bv mijnmodem.kpn werkt het wachtwoord wel, dus het is wel correct.

Issue lijkt te zijn ontstaan na een update van de app, want een week geleden werkte het wel gewoon.

Ook het opvolgen van de tip om de QR code te scannen werkt niet.

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@ValentijnvanGent, we helpen je hier graag op weg! Ik lees dat het niet lukt met Mijn wifinetwerk in de MijnKPN app.

Wat allereerst belangrijk is: Ben je wel met je eigen wifinetwerk verbonden, wanneer je Mijn wifinetwerk wilt gebruiken? En maak je geen gebruik van VPN? Deze functie werkt namelijk alleen vanaf je eigen verbinding.

Daarnaast: Helpt het als je de MijnKPN app verwijdert en opnieuw installeert? 

En ten slotte: Welk modem heb je, en welke versie van de software staat erop nu? Ik lees dat 't voorheen wel gewerkt heeft, dus ik ga er vanuit dat dat geen punt zal zijn. Maar toch even, voor de zekerheid!

Hoi Alexandra,  Ik heb een V12 modem met deze firmware versie V12.C.25.06.06

Ja ik ben met mijn eigen wifinetwerk verbonden. Ik gebruik geen VPN, ik heb de app op een andere Ipad geinstalleerd, en nogmaals geprobeerd maar met hetzelfde (negatieve) resultaat.. Ook als ik de app verwijder en opnieuw installeer. nl de melding: dit wachtwoord herkennen we niet.

ik gebruik v6.36.3| build 10934 van de mijnkpn app

Zojuist op hetzelfde apparaat ingelogd via de browser en dan kom ik er gewoon in. Dus het wachtwoord klopt. En ik zit op het juiste netwerk.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel voor alle info en het testen ​@ValentijnvanGent!

Dan kijken we even verder. Vul je je gegevens (naam, adresgegevens, klantnummer) in je profiel in, en geef je me daarna hier een seintje? Dan ga ik op onderzoek uit naar waarom het niet lukt.

Dankjewel voor alle info en het testen ​@ValentijnvanGent!

Dan kijken we even verder. Vul je je gegevens (naam, adresgegevens, klantnummer) in je profiel in, en geef je me daarna hier een seintje? Dan ga ik op onderzoek uit naar waarom het niet lukt.

@Alexandra van KPN , ik heb mijn profiel aangepast.  PS ik ben een collega wellicht is dat van invloed

Admin: bericht voor de duidelijkheid aangepast

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah, goed om te weten ​@ValentijnvanGent

Als collega zijnde heb je ook een eigen, directe ingang om opvallende dingen en/of bugs te melden. Ik zie dat je 't gisteren daar ook aangemeld hebt, klopt dat? Zo ja, helemaal goed want dat is de beste weg hiervoor: je krijgt daar zo snel mogelijk reactie.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2025

Ik heb exact hetzelfde probleem; inloggen op de experia box werkt prima, alleen niet via de mijnKPN app. Via de ‘Thuis’ app en 192.168.2.254 werkt het wel. Ben geen KPN collega, maar wel technisch geschoold op universitair niveau.

Vriendelijke groet, Jochem