Skip to main content
Antwoord

Adobe Marketo laadt niet via wifi, wel via mobiele hotspot

• October 6, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hallo, We hebben een probleem met onze internetverbinding. De Adobe Marketo-platform laadt niet wanneer we verbonden zijn met wifi, maar het werkt wel als we een mobiele hotspot gebruiken.

De KPN-klantenservice heeft mij aangeraden om mijn probleem hier te plaatsen. Andere websites werken gewoon goed, maar Marketo gebruikt waarschijnlijk zwaardere scripts dan de meeste andere pagina’s.

We hebben een Box 12-modem met een glasvezelverbinding, en ook een SuperWifi-booster. Er zijn ongeveer 4-5 apparaten verbonden met de ene en 2-3 met de andere.

Gisteren werkte het nog goed met een ethernetkabel, maar vandaag werkt het helemaal niet meer — ook niet met de kabel. We hebben dit probleem sinds dinsdag vorige week, en het werd erger op donderdag en nog erger op vrijdag.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, of wat we kunnen proberen om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@GDede, welkom op onze community, heb je hier nog een oplossing voor kunnen vinden? Ik lees dat het wel eens wil helpen IPv6 uit te schakelen op je box12

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2025

Hoi ​@GDede, welkom op onze community, heb je hier nog een oplossing voor kunnen vinden? Ik lees dat het wel eens wil helpen IPv6 uit te schakelen op je box12