Skip to main content

Goedemiddag, 

 

kan iemand mij misschien meer informatie geven over internet in een vakantie woning? In de woning is alleen kpn digitenne aanwezig (alleen tv via een antenne) is het mogelijk hier een internet abonnement af te sluiten?? Wij gaan hier namelijk een half jaar wonen. 
 

zo niet wat zijn de andere opties ?? 
 

Alvast bedankt!

Goedemiddag, 

 

kan iemand mij misschien meer informatie geven over internet in een vakantie woning? In de woning is alleen kpn digitenne aanwezig (alleen tv via een antenne) is het mogelijk hier een internet abonnement af te sluiten?? Wij gaan hier namelijk een half jaar wonen. 
 

zo niet wat zijn de andere opties ?? 
 

Alvast bedankt!


Beste Demim

 

Kijk is wat er hier volgens fourstack beschikbaar is.
https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Met vriendelijke groet,

Brian


Digitenne is echt alleen tv. Kijk hier even of er een mogelijkheid is voor internet. https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Lijkt me dat je dat het beste aan de beheerder kan vragen. Is er een apart huisnummer dan? 


Het zijn losse kavels die wel een nummer hebben.  Ik kan via de bovenstaande link dus niet op het juiste adress komen. 
 

is het misschien een mogelijkheid het los te kopen of kan ik het beste me telefoon abonnement verhogen naar onbeperkt en via me hotspot internet gebruiken??


Het zijn losse kavels die wel een nummer hebben.  Ik kan via de bovenstaande link dus niet op het juiste adress komen. 
 

is het misschien een mogelijkheid het los te kopen of kan ik het beste me telefoon abonnement verhogen naar onbeperkt en via me hotspot internet gebruiken??

Begrijp ik het goed dat je het volgende bedoeld
Je postcode is als voorbeeld 3880EZ huisnummer kavelnummer

Met vriendelijke groet,

Brian


Het is een volledig adress bijv; 

************ 

en dan kavel 345

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

 


Dit adres lijkt inderdaad niet bekend bij kpn. Je mobiele abonnement overzetten naar onbeperkt lijkt me een goeie oplossing.


Hoi @Demim, welkom hier. 

Op dat adres kan er inderdaad niet worden geleverd. Dan blijft je mobiele verbinding over. Hou er wel rekening mee dat je met een onbeperkte verbinding na de eerste 5 Gb per dag je dit gratis aan dient te vullen met steeds 1Gb. Dat kan onbeperkt.