Skip to main content

Beste,

Mijn vraag is of op mijn adres een upgrade gepland staat/aangevraagd kan worden. De max snelheid is nu 23 mbit dit haal ik ook maar via een een postcode check heb ik gezien dat ik met een koper gebundelde lijn de volgende snelheid zou moeten kunnen halen:

  • Koper gebundelde lijnen tot 46 Mbit/sdownload en tot 7 Mbit/s upload (betrouwbaarheid 90%).

Mijn internet gaat via Online.nl maar als het goed is gaat deze over de KPN lijn.

 

ik hoor graag of de snelheid van de koper gebundeld lijn ook echt mogelijk is doormiddel van een upgrade oid?

 

Danny

Hallo @Dandoff , dat zul je bij je eigen provider moeten vragen of zij dat bieden, die huren slechts capaciteit bij KPN en weet dus niet of jouw provider bonded koper leveren kan.

Hangt van afspraken af die zij met wholesale KPN gemaakt hebben.

 


En de kans is aanwezig dat je die "gebundelde lijnen" via Online niet af kunt nemen. Online moet daar voor namelijk extra boor betalen aan KPN. En voor low budget providers kiezen er voor dat niet te doen.


Hoi @Dandoff, welkom bij ons op het forum. Ik kan hier inderdaad weinig over zeggen, ik heb alleen inzicht in KPN abonnementen en aansluitingen. Online zal jou hier meer over kunnen vertellen, zij gaan over jouw abonnementen en zij hebben een eigen ingang bij het onderdeel van KPN dat het netwerk beheert. Ik kan daar alleen voor een KPN abonnement terecht.