Skip to main content

Via de wifi manager kreeg ik het advies om of 2x de gratis bedrade Experia wifi versterker of 2x de draadloze wifi versterkers te nemen. Omdat ik wilde overleggen wat voor mij de beste oplossing was, heb ik niet gelijk in de wifi manager aangevinkt wat ik wilde bestellen.

Nu weet ik, omdat er al een utp kabel naar boven gaat voor een tv ontvanger, dat de 2 bedrade Experia wifi versterkers de beste/goedkoopste oplossing is voor mij.

Moet ik nu weer de wifi manager opnieuw gebruiken en dan de 2 gratis bedrade Experia wifi versterkers aanvinken om te bestellen of kan dat ook op een andere manier?

Dit moet u inderdaad via de wifi manager doen.


Welkom bij ons op het forum @Verhaar64, als je eerst even gaat overleggen snap ik dat je de Wifi Manager niet open laat staan. De makkelijkste manier was het nogmaals via de manager doen zoals Joep ook al noemde, heb je dat inmiddels gedaan en is het daarmee gelukt? :slight_smile:


Hallo Jasper en Joep,

Maandag om 17.00 uur nogmaals de wifi manager gedaan.

Gelijk de 2 experia versterkers besteld.

Dinsdag opgehaald bij een postNL punt en gelijk geïnstalleerd.

Installatie was super simpel, nu boven en beneden goede wifi.

Helemaal TOP, bedankt

Groeten,

Marcel


Helemaal goed @Verhaar64, dat is heel snel gegaan daarna en alles werkt nu goed dus. Dat is fijn om te lezen. Graag gedaan, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: