Skip to main content
Antwoord

Afgelopen 3 dagen 5 x internetstoring in Leimuiden

• July 19, 2025
  • 10 reacties
  • 99 keer bekeken

We hebben de afgelopen 3 dagen al vijf storingen gehad op postcode 2451. Wanneer houdt dat eens op?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Sossidgepot 

Welkom op de community van KPN.

Het is uiteraard heel vervelend en storend, dat er de afgelopen dagen storingen zijn geweest.
De reden van deze storingen kan ik je niet vertellen, maar het kan zijn dat het telkens dezelfde soort storing is, en waar verder naar gekeken moet worden door een monteur.

Via de webpagina (link) Storingen van KPN diensten kun jezelf nagaan om wat voor storing het gaat (in het kort) en wat de verwachte eindtijd is waarop de storing verholpen kan zijn.
Log in met je KPN ID en je ziet gelijk de storingen in jouw straat en wijk.

Mochten er nieuwe onderdelen nodig zijn om de storing te verhelpen, dan kan het wat langer duren voordat het is opgelost, in dat geval wordt de verwachte eindtijd vernieuwd.

10 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sossidgepot 

Welkom op de community van KPN.

Het is uiteraard heel vervelend en storend, dat er de afgelopen dagen storingen zijn geweest.
De reden van deze storingen kan ik je niet vertellen, maar het kan zijn dat het telkens dezelfde soort storing is, en waar verder naar gekeken moet worden door een monteur.

Via de webpagina (link) Storingen van KPN diensten kun jezelf nagaan om wat voor storing het gaat (in het kort) en wat de verwachte eindtijd is waarop de storing verholpen kan zijn.
Log in met je KPN ID en je ziet gelijk de storingen in jouw straat en wijk.

Mochten er nieuwe onderdelen nodig zijn om de storing te verhelpen, dan kan het wat langer duren voordat het is opgelost, in dat geval wordt de verwachte eindtijd vernieuwd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Dank je wel.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Sossidgepot, elke storing is vervelend, maar 5 keer in 3 dagen is frustrerend. Michel geeft al een goede uitleg over zo’n situatie. Als je een storing hebt en die wordt niet genoemd op de storingspagina kan het ook zijn dat er een individuele storing is, alleen op jouw adres. Als dat het geval is is het het beste om telefonisch contact met ons op te nemen, bijvoorbeeld via een terugbelafspraak.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 22, 2025

Dank je, er was nog een keer storing maar nu is het al dagen stil. Dus ik neem aan dat alles nu opgelost is.

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt positief ​@Sossidgepot, het kan inderdaad zijn dat het nu is opgelost. En mocht het onverhoopt toch terugkomen, heb je nu een aantal tips die je kunt gebruiken. Maar hopelijk heb je die niet nodig 😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Ja dat hoop ik ook. Ik ontving vandaag ongevraagd een pakketje met een stroomadaptor voor een DIW7022 TV box zonder enig commentaar met als afzender Ceva Logistics. Ik ben via internet erachter gekomen dat dat er één is voor mijn box. Ik houd het maar in reserve. M.v.g. Rechercheur Sossidgepot.

Jasper van KPN
Moderator

Wat voor stroomadapter is het precies ​@Sossidgepot? Het kan zijn dat het een adapter is voor jouw modem, als dat het geval is kan die preventief opgestuurd zijn omdat bleek dat de huidige adapter het niet goed deed. Zit er een bericht bij de adapter, of staat er iets op de verpakking?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2025

Hi. Het probleem is opgelost. Kreeg vanochtend de bijbehorende brief opgestuurd. Blijkbaar gaf onze stroomadapter vaak storingen. Bedankt voor je aandacht en een fijn weekend.

Jasper van KPN
Moderator

Dat het in een aparte brief kwam is wat onhandig dan inderdaad, maar het verklaart het een en ander wel. Als je deze stroomadapter aansluit op jouw modem moet die stabieler werken dus.

Ik hoop dat je daarna geen verbrekingen meer merkt, en anders weet je ons te vinden natuurlijk.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 29, 2025

Sure. Bedankt.