Skip to main content

Afgelopen maandag 3 juli een internet abonnement afgesloten bij kpn en nu krijg ik reclame voor een mooie weekenddeal met soundbar.

ik wil graag de twee wifipunten(die ik toch niet nodig heb) opsturen en inruilen voor de soundbar.

ik hoop dat dit mogelijk is zonder op te zeggen en opnieuw een abonnement af te sluiten…

iemand ervaring of hetzelfde probleem?

Hallo @BvanB eenmaal een keus voor een cadeau gemaakt kan niet ongedaan gemaakt worden.

Je kunt wel je bestelling annuleren en opnieuw doen, misschien dat het dan wel lukt.

Succes.

 


Hallo @BvanB eenmaal een keus voor een cadeau gemaakt kan niet ongedaan gemaakt worden.

Je kunt wel je bestelling annuleren en opnieuw doen, misschien dat het dan wel lukt.

Succes.

 

Dank, ik ga mn abonnement opzeggen en opnieuw aanvragen, maar dan met soundbar ipv die wifi punten die ik niet nodig heb. Hopelijk gaat dit zonder problemen….


Check ook eerst de actievoorwaarden. 


Pas wel op. Het is een weekenddeal en ik betwijfel of de annulering op tijd is afgewikkeld voordat de deal verloopt.…..

  • De actie loopt van vrijdag 7 juni 2023 09:00 uur tot en met zondag 9 juli 2023 23:59 uur.