Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb de afgelopen twee weken een zeer trage en slome internetsnelheid, ik ben al paar jaar in dienst bij jullie en dit is me nooit overkomen. Graag zou ik willen weten wat de probleem hiervan is, je kunt mij mailen (zie profiel) , en hopelijk komen we er samen z.s.m. uit.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hier op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Mailen gaat dus niet lukken. Kan je wat meer informatie geven? Heb je het over Wi-Fi of over de bekabelde verbinding? Welk modem heb je?


Hoi @Abdel H, welkom op het KPN Forum!

Vervelend dat je de afgelopen twee weken een trage internetverbinding ervaart. Zoals @Joep1965 ook uitlegt helpen klanten elkaar hier op het forum, contact via de mail is geen optie. Joep stelt een paar heel handige vragen om de oorzaak van de vertraging te achterhalen. Wil je hulp via het forum, beantwoord deze vragen dan! :blush: De community heeft veel kennis in huis en helpt je graag bij het verbeteren van je verbinding!

Heb je hierover liever contact met één van mijn collega's? Dan kun je het beste even bellen met de klantenservice via 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.