Skip to main content

Beste KPN medewerker, 

Ik ben ambulant hulpverlener van een cliënt met psychiatrische problemen. Hij heeft door een fout van de bewindvoerder geen tv aanluiting en internet meer. Is het mogelijk om de spoed afdeling te contacteren om naar de status van de heraansluiting te informeren? Ik weet dat bewindvoering inmiddels heeft betaald. Het is voor de man erg moeilijk nu hij geen bezoek mag krijgen ivm met coronavirus om geen tv en internet te hebben, juist omdat hij afhankelijk is van skype en videobellen. Client is zeer slechthorend.

Kunnen jullie misschien hier een echte spoedopdracht van maken? Hij zit al vanaf 7 maart zonder aansluiting.

Hartelijk dank alvast.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @JetGGMD . Wat een lastige situatie.

Kun jij je profiel aanvullen met de relevante gegevens en mij een seintje geven? Als het een financiële kwestie is hebben wij op het forum niet veel slagkracht en wil ik sowieso adviseren om 0800 0402 te bellen en collections in te spreken. Dat is namelijk de enige partij die op dat moment iets kunnen doen.

 


Beste moderator,

 

Ik kan geen gegevens invullen van mijn client zonder zijn toestemming.

08000402 heb ik inmiddels al 4 x gebeld maar zij blijven vasthouden aan 5 werkdagen.

Bedankt.

Jet


Begrijpelijk, @JetGGMD. Het vervelende is dan dat ik geen gegevens op kan vragen. Wel is het zo dat wij in principe hetzelfde kunnen als de telefonische klantenservice. De kans is dus ook aanwezig dat wij niets meer kunnen doen 😞.


Ik hoop dat het via de telefonische ingang gaat lukken.