Skip to main content
5 weken zonder telefoon en tv gezeten ( klant tele2 - signaal via kpn lijn) meerdere malen door tele2 ticket aangemaakt welke door kpn vervolgens gesloten is ZONDER te contoleren of de klacht verholpen was.

De laatste keer waren de KNP medewerkers gelukkig al vrij en kwam de vraag bij NOKIA terecht. Daar zag men wel een fout en doormiddel van een reset probleem verholpen. Keurig schriftelijk klacht ingediend. ( per post!) Af geserveerd met een mail met de melding dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn en dat daarom de procedure is afgesloten. In deze mail het tel nr van de klantenservice: de medewerker kon niets doen en snapte wel dat deze gang van zaken olie op mijn vuur was. Als ons mail adres wel bekend is voor een afsluitende mail waarom dan geen contact gezocht of uitleg gegeven via de mail of ook gewoon via de post. Kan hier een nu een boel lelijks gaan zeggen maar ik hou het erbij dat ik dit geen fatsoenlijke afwerking vind van een klacht en hoop van harte dat dit bij KPN ingezien wordt en dat er alsnog contact ( per mail) met ons opgenomen wordt



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hallo @JLof Wat enorm jammer dat je zo lang zonder diensten hebt gezeten, is het nu wel goed opgelost en kun je overal weer gebruik van maken?



Dit Forum -en ik als KPN-medewerker- is een onderdeel van de provider KPN. Net als Tele2, Vodafone of Ziggo bieden we tv, internet en mobiele telefonie aan. Daarnaast is er de netwerkbeheerder KPN. Deze laatste beheert het netwerk waar diverse providers -zoals Tele2- gebruik van maken. De provider KPN en de netwerkbeheerder KPN staan volledig los van elkaar.



Als er een probleem is met het netwerk is je eigen provider de aangewezen partij om daar actie op te ondernemen. Zij sturen netwerkbeheerder KPN aan om het probleem op te lossen en je zult van je eigen provider terugkoppeling krijgen. Ik werk zogezegd voor de provider KPN, een partij die dus volledig buiten het bovenstaande staat. Ik heb geen inzicht in wat er gebeurt is en ik heb ook niet de mogelijkheid om de netwerkbeerder KPN in te schakelen. Dat is echt aan je eigen provider.



Hoezeer ik je klacht ook begrijp -als ik het zo lees is er zeker het één en ander niet goed verlopen- kan je hier niet mee helpen. Ik hoop van harte dat je via je eigen provider alsnog de gewenste afhandeling van je klacht krijgt.
Hallo Bart,

Hartelijk dank voor je duidelijke antwoord.

Het is jammer dat de provider kpn niet aangesproken kunnen worden op hun klantonvriendelijke gedrag maar ik snap nu hoe een en ander in elkaar zit.

Reageer