Skip to main content
Vraag

Afleveradres wijzigen voor installatiepakket KPN glasvezel

• May 7, 2026
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Zojuist een internetabonnement afgesloten voor mijn nieuwe woning.

Ik begin hier als verse klant zonder overstap, en in mijn huis zit nog geen NT module geplaatst op de glasvezelaansluiting.

Bij de leveringsdetails zie ik staan dat ik alleen 1 keer een KPN Box V12 F5359 zal ontvangen, hier staat dus niks bij over de NT module. Krijg ik deze wel meegeleverd?

Overigens wil ik ook het leveradres van mijn pakket aanpassen naar mijn huidige verblijfplaats, waar kan ik dat doen of aan wie kan ik dat doorgeven?

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 11, 2026

Goedemiddag ​@Danny van Hagen , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Allereerst leuk om te lezen dat je voor je nieuwe woning een KPN glasvezel abonnement hebt aangevraagd, goede keuze ;)

Als er in jouw nieuwe woning alleen een glasvezelaansluiting is geplaatst, wordt de NT module in principe met het modem meegestuurd. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, plan dan even een belafspraak in zodat we deze alsnog toe kunnen sturen. Bij het maken van deze belafspraak kun je zelf vooraf aangeven waarover en wanneer je gebeld wenst te worden maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat dit nodig zal zijn! 

Ondertussen heb ik zaterdag al iemand van jullie gesproken, want de modem was ondertussen al bezorgd.

In tegenstelling tot je bericht zat de NT module daar toch echt niet in.

Die is nu als het goed is opgestuurd naar een ander adres waar ik op het moment nog woon, echter heb ik daarvoor geen track en trace code gekregen.

Pakket zou vandaag geleverd worden maar dat lijkt niet meer te gebeuren.

Kunnen jullie zien of het pakket tenminste wel echt verzonden is?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 13, 2026

Goedemiddag ​@Danny van Hagen ,heb je het pakket inmiddels nog mogen ontvangen?

Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan pak ik het graag verder voor je op. Zou jij in dat geval je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt 💪🏻