Skip to main content
Goede morgen.




  • Mandag avond om 2100 is een monteur gekomen om een probleem te verhelpen. Het probleem kon niet meteen opgelost worden en een monteur zou nog een monteur langs komen
  • Dinsdag avond heb ik de klanten service (0800-0402 optie 2) gebeld en een persoon zei dat ik zou binnen 24 uur gebeld worden voor een afspraak
  • Woensdag heb ik niemand gehord
  • Vandaag Donderdag wij zijn steeds met een zwakke signaal van internet zo dat wij MOETEN onze mobile gebruiken als hotspots

Ik zou graag informatie hebben over de status van van de onderhoud aan mijn huis e weten wanneer mogen weer onze normale leven weer pakken, want smartlife alarm sistteem van KPN werk niet en de WIFI verlichting wekt niet



Met vriendelijk groeten
Goedemorgen @cballarin, Wat rot dat je maandag het probleem niet is opgelost. Ik lees dat er vandaag een monteur langs komt! Wil je mij op de hoogte houden? Hopelijk wordt het vandaag opgelost, anders hoor ik het graag.


De monteur is net weg. hij heeft alles heel erg netjes na gelopen, gekijken en opgelost. Nu werk weer alles weer en hebben we ook de juiste M in de input

Bedankt
Wat fijn @cballarin 😃 Mocht je nog vragen hebben nu of in de toekomst, zien we je graag weer terug op het forum. Fijn weekend😄
fijn weekeinde

Reageer