Skip to main content
Beantwoord

Afsluiten abonnement glasvezel lukt na 4 pogingen niet!

  • February 7, 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Inmiddels 4 klantnummers verder en de chaos lijkt niet op te houden bij KPN glasvezel.

Na veel gedoe 3 weken geleden gebeld door een mevrouw van de backoffice en toen leek het in orde.

De monteur zou op 16 maart 2020 komen om alles aan te sluiten, en vanavond een mail.

“We hebben geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen, maar dat is niet gelukt en uw aanvraag is geannuleerd!”

Het bellen van de klanten service is zinloos, er zitten daar medewerkers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Zijn constatering was dat de afspraak uit het systeem was verdwenen, zijn advies was afwachten misschien zou toch wel komen.

Mijn laatste poging, hoe kom ik in contact met een medewerker van de backoffice zodat we een laatste poging kunnen wagen?

Beste antwoord door pjork

Erwin, inmiddels uitgeweken naar XS4ALL. Iets duurder, maar alles loopt nu probleemloos. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @pjork . Welkom  op het forum.

Wat een ellende allemaal. Ik wil graag voor je onderzoeken wat er mis gaat. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Erwin, inmiddels uitgeweken naar XS4ALL. Iets duurder, maar alles loopt nu probleemloos. 


Erwin van KPN
Moderator

Ah. Begrijpelijk als het bij ons zo problematisch gaat. Uiteraard betreur ik de gang van zaken maar ben blij dat je nu wel een lopende order hebt.