Skip to main content

Inmiddels 4 klantnummers verder en de chaos lijkt niet op te houden bij KPN glasvezel.

Na veel gedoe 3 weken geleden gebeld door een mevrouw van de backoffice en toen leek het in orde.

De monteur zou op 16 maart 2020 komen om alles aan te sluiten, en vanavond een mail.

“We hebben geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen, maar dat is niet gelukt en uw aanvraag is geannuleerd!”

Het bellen van de klanten service is zinloos, er zitten daar medewerkers die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Zijn constatering was dat de afspraak uit het systeem was verdwenen, zijn advies was afwachten misschien zou toch wel komen.

Mijn laatste poging, hoe kom ik in contact met een medewerker van de backoffice zodat we een laatste poging kunnen wagen?

Hoi @pjork . Welkom  op het forum.

Wat een ellende allemaal. Ik wil graag voor je onderzoeken wat er mis gaat. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Erwin, inmiddels uitgeweken naar XS4ALL. Iets duurder, maar alles loopt nu probleemloos. 


Ah. Begrijpelijk als het bij ons zo problematisch gaat. Uiteraard betreur ik de gang van zaken maar ben blij dat je nu wel een lopende order hebt.