Skip to main content

Gisteren (04-04-2020) via de site van KPN een abonnement afgesloten voor Internet en Interactieve TV. Via de site kon ik aangeven welke datum de eerste mogelijkheid was voor het ingaan van het abonnement. Dat was 13-04-2020.

 

Vandaag kreeg ik een mail met de orderbevestiging hiervan. Vervolgens klik ik op de link om de status van de bestelling te checken. Staat er ineens dat de ingangsdatum pas 06-05-2020 is. Hoe kan dit?  Kan dit niet alsnog vervroegd worden?

 

 

Goedenavond @JesperMaurik, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je kan altijd een wensdatum aangeven, vaak is dat zo snel mogelijk maar soms willen klanten ook pas na 1,5 maand een aansluiting krijgen (vanwege een verhuizing of pas sleuteloverdracht). Deze wensdatum vanuit de klant is niet altijd de eerst beschikbare datum vanuit KPN, al wordt hier wel zo veel mogelijk rekening mee gehouden. Een nieuwe aansluiting daar doen we ongeveer 3 weken over. Deze tijd is nodig om je postcode te controleren (is er nog een ander abonnement actief, dan duurt het langer want dan moet diegene op de hoogte gesteld worden), om de lijn gereed te maken en het administratief te regelen. Het wordt vanuit ons altijd op de eerst beschikbare datum ingepland, en in jouw geval is dat blijkbaar 4 weken later. 

Dit is helaas niet vooruit te schuiven. Ik kan wel even kijken of er bijzonderheden zijn dat het pas op 6 mei kan. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en ontvangen klantnummer?


@JesperMaurik, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik nog iets voor je nakijken? Dan hoor ik het graag!


Reageer