Skip to main content

kpn is een onneembare vesting .probeer al meer dan een uur te zoeken naar contact ,lukt gewoon niet . er zou bij mij een kastje van de kpn worden vervangen ze stellen zelf een datem .die kwam toevallig goed uit .Echter op de morgen dat wij op vakantie gingen veranderde zij dit naar een moment dat we op vakantie waren . nadien onmogelijk om een nieuwe afspraak te maken . goeie servies . probeer telefonisch contact met kpn !!!! onmogelijk .  zolang hij het doet zullen we maar denken dat het goed is . over de taalfouten sta ik niet versteld .aan de servies telefoon zit een Indisch vrouwtje die je maar half kan verstaan . Zegt mogelijk iets van het bedrijf. .

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Ik heb de hoop bij roamler/kpn ook al op gegeven dover keren geprobeerd krijg alleen maar een error te zien 


kpn is een onneembare vesting .probeer al meer dan een uur te zoeken naar contact ,lukt gewoon niet . er zou bij mij een kastje van de kpn worden vervangen ze stellen zelf een datem .die kwam toevallig goed uit .Echter op de morgen dat wij op vakantie gingen veranderde zij dit naar een moment dat we op vakantie waren . nadien onmogelijk om een nieuwe afspraak te maken . goeie servies . probeer telefonisch contact met kpn !!!! onmogelijk .  zolang hij het doet zullen we maar denken dat het goed is . over de taalfouten sta ik niet versteld .aan de servies telefoon zit een Indisch vrouwtje die je maar half kan verstaan . Zegt mogelijk iets van het bedrijf. .

KPN is bereikbaar via 0800 0402, via Facebook en X @Jan van Delft 

Ook online via 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Hoi @Jan van Delft, welkom op onze community! Wat onhandig dat de afspraak zo verzet is en je Roamler of KPN niet kunt bereiken.
JanD noemt hierboven al een paar opties hoe je onze klantenservice kunt bereiken.

Het inplannen en herplannen van een afspraak met roamler wordt ook benoemd in ons topic hierover, dat kun je online doen:

 


Reageer