Skip to main content
Beantwoord

Afspraak installatiemonteur

  • June 22, 2020
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

wij hadden gisteren kpn gebeld 

alleen hebben ze ons niet terug gebeld voor afspraak voor monteur 

 

 

 

 

 

 

groetjes familie de koning en Margret groo

Beste antwoord door Nadia

Hey @Margretgroot1963, Helaas hebben we door de uitbraak van het coronavirus een aantal afspraken bij de klant thuis moeten annuleren en/of verplaatsen. Nu de regels weer wat versoepeld zijn kunnen de meeste afspraken bij de klant aan huis weer doorgang vinden. Omdat er wat werk is blijven liggen hebben we een achterstand in te halen, sorry daarvoor.

We hebben je topic een tijdje gevolg maar helaas geen reactie meer gehad. Ik neem aan dat je door de monteursplanning alsnog bent gebeld voor het maken van een afspraak met de monteur, ik sluit hierbij je topic.
Heb je toch nog vragen? Stel ze dan gerust, we staan voor je klaar :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

ik hoopt dat je terug gebeld wo


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 22, 2020

Ik zou ze dan nog maar een keertje bellen: 

0800 - 0402 

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

KPN is niet zo van het terugbellen, niet dat ze het willen. Maar ze hebben het dan zo druk dat ze het vergeten. Maar vindt het raar dat ze niet gelijk een monteursafspraak hebben gemaakt. Waarom zou je teruggebeld moeten worden?


kan jij regelen met dat ze terug bellen naar ons 

** is ons huis telefoon nummer en niet op mijn mo


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Helaas kan ik dat niet doen @Margretgroot1963, wat is precies het probleem dat je een monteur nodig hebt? Misschien kunnen we je verder helpen.

(Telefoonnummer wordt zo door een KPN moderator verwijderd, dit is een ‘open forum’. Iedereen kan het lezen.)


voor om de spullen insteleren wij zijn nieuwe klant van kpn dinsdag wordt het over door kpn voor had de we ziggo


Dennis Overbeek
Wijsgeer

voor om de spullen insteleren wij zijn nieuwe klant van kpn dinsdag wordt het over door kpn voor had de we ziggo

Oké, heb je de apparatuur al binnen? De modem, TV ontvanger enz. Als je dat binnen hebt kun je dit ook zelf aansluiten:

Internet, TV en Vast bellen installeren

(Er zit ook een instructievideo bij.)

 

Ik weet alleen niet of de lijn actief is, anders lukt dit niet. Is die al wel actief is dan zou je het zelf kunnen. 


is voor ons beetje 🤏 moei


Dennis Overbeek
Wijsgeer

is voor ons beetje 🤏 moei

Geef niks, dan zal ik wel even vragen of hier nog een KPN moderator hier naar kan kijken. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Margretgroot1963, welkom! Je bent nog niet teruggebeld? Ik help je er alsnog graag verder mee. Zou je, zoals Dennis hierboven aangeeft, jouw gegevens in je forumprofiel willen zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. Wanneer zou je een monteur willen ontvangen?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 25, 2020

Hallo @Margretgroot1963 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is gekomen, maar als we toch nog iets voor je kunnen doen lezen we het graag. 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2020

Hey @Margretgroot1963, Helaas hebben we door de uitbraak van het coronavirus een aantal afspraken bij de klant thuis moeten annuleren en/of verplaatsen. Nu de regels weer wat versoepeld zijn kunnen de meeste afspraken bij de klant aan huis weer doorgang vinden. Omdat er wat werk is blijven liggen hebben we een achterstand in te halen, sorry daarvoor.

We hebben je topic een tijdje gevolg maar helaas geen reactie meer gehad. Ik neem aan dat je door de monteursplanning alsnog bent gebeld voor het maken van een afspraak met de monteur, ik sluit hierbij je topic.
Heb je toch nog vragen? Stel ze dan gerust, we staan voor je klaar :)