Skip to main content
Beantwoord

Afspraak KPN Monteur

  • April 14, 2020
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

RolfToornvliet
Nieuwkomer

Vandaag zou monteur nu komen. Dit was gecancelled ivm Corona. Nu heb ik alles klaar om zelf te gaan doen, wat in correspondentie stond, (dwz ziggo eruit) en krijg ik mail Om 12:03 dat de installateur nu vrijdag komt. Kan ik het nu zelf afmaken?
rolf toornvliet 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @RolfToornvliet. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij uitzoeken of het mogelijk is om zelf aan te sluiten of dat een monteur jouw aansluitpunt nog in orde moet maken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Hoi @RolfToornvliet. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij uitzoeken of het mogelijk is om zelf aan te sluiten of dat een monteur jouw aansluitpunt nog in orde moet maken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 17, 2020

Hey @RolfToornvliet, helaas nog geen reactie van je gehad. We staan hier voor je klaar. Of is het allemaal al gefixt? Horen graag van je :)