Skip to main content

Probeer al vele weken een afspraak te maken met Roamler voor het vervangen van mijn KPN kastje maar krijg altijd melding dat hun portal overbelast is en dat ik het later nog eens moet proberen.

Heb ook al een keer of 10 gebeld en een half uur gewacht maar krijg nooit iemand aan de lijn.

toen de KPN klantenservice gebeld. Die waren niet echt behulpzaam. Er werd mij verteld dat ik het gewoon moest blijven proberen bij Roamler en dat het dan vast wel een keer zou lukken.

Bottom line is dat ik nog steeds geen contact kan krijgen met Roamler. Graag uw advies

KPN Netwerk is de 'baas’ van Roamler, neem eens contact met hen op @MaartenHb :

https://netwerk.kpn.com/

 


Hi @MaartenHb,

Wat zuur zeg dat het zo enorm moeizaam gaat met het maken van de afspraak 😕 Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler via support@roamlertech.nl, ik hoop dat het via de mail wél lukt!

Roamler en onze Netwerkafdeling staan los van elkaar, het heeft dus ook geen nut om die hiervoor te benaderen, ondanks dat @JanD dit in zijn bericht heeft benoemd.


Bij mij lukt het ook niet. Op 11 mei van dit jaar een afspraak gemaakt voor 10 juni. Echter is er niemand komen opdagen. Vervolgens zelf contact gezocht en er zou met mij contact worden opgenomen voor een nieuwe afspraak. Ik kreeg een link toegestuurd maar door een foutmelding in de portal lukte het niet, dus er zou iemand bellen binnen 3 werkdagen. Dat was op 28 juni 2024 en ik wacht nog steeds op dit telefoontje… Heb er zelf al meerdere mails aan gewaagd maar je raadt het al, ook daar heb ik nooit enige reactie op mogen ontvangen. Wat nu???? Ik begin er iig redelijk klaar mee te raken want het kost mij iedere keer tijd en inmiddels ook veel frustratie!

Is het misschien een idee KPN, dat jullie een andere partij gaan inschakelen? Want het forum hier staat vol met slechte verhalen over Roamler. Ze kunnen het blijkbaar gewoon niet aan.

 

Hoor graag van jullie.


Hier een soort gelijk verhaal, eerst de portal die niet werkte. Uiteindelijk is dat opgelost en kon een afspraak worden gemaakt.

Speciaal een dag voor vrij genomen en de monteur zou in de middag langskomen. Einde van de middag belde de monteur op dat het allemaal wat langer duurde en of dat een probleem zou zijn. Aangegeven dat ik de gehele avond ook nog thuis zou zijn maar verder nooit meer iemand gezien of gehoord.

Ik ben er klaar mee en ga er geen moeite meer voor doen en zeker geen vrij voor nemen, alles werkt naar behoren en mocht het fout gaan dan bel ik KPN zelf wel. 


Reageer