Skip to main content

Bij mij zou vandaag monteur komen tussen 1 en 5 heb nog niemand gezien ben de heledag hier ik vind het zo jammer want afspraak is afspraak ik hwb me afspraak verzet door hun ben niet blij nu ik kan het zelf niet anders had ik het zelf alles geïnstalleerd monteur zou komen krijg ik dit ben er echt niet blij mee helaas 

Dit zijn natuurlijk vervelende berichten. Ik zou stellen dat het goed is dat u hier melding van maakt bij de klantenservice via 0800-0402. Deze community kan hier niet direct mee helpen tenzij een moderator van KPN dit bericht oppikt. Deze community is namelijk vooral gericht op KPN klanten die elkaar onderling verder weten te helpen zoals nu mijn suggestie aan u. Het snelst is in dit soort situaties te bellen met de klantenservice.  

Het is nu nog niet eens 5 uur en dan ruim een half uur ervoor al gaan lopen klagen?

De monteur kan ook iets verlaat zijn door uitlopende werkzaamheden, dan zou het ook na 5 uur kunnen worden voor hij langs komt.

Nu al gaan bellen heeft ook geen nut, de monteur kan best nog komen.

Nou ik ben net uit huis gegaan niemand is langs gekomen helaas echt erg gwn snap dat niet neem morgen contact wel op met kpn 

Hoi @Kadir 36, welkom op onze community! Wat balen dat de monteur niet langs geweest is. Is het nog gelukt een nieuwe afspraak te maken?

Je kunt hierover het beste even contact opnemen met mijn collega's, je kunt hiervoor het makkelijkst een belafspraak maken!

Was het een KPN monteur die zou langskomen of een externe partij?

Vandaag ook voor Jan zitten wachten ze moeten beter hun werk doen. Wij zijn  zelfstandige betaal de rekeningen ook niet eerder voor de ellende is opgelost en dat gaa  ze echt morgen oplossen! Wij kunnen de administratie of niets meer doen we zitten vast! Omdat het glasvezel kabel kastje kapot is. 

Reageer