Skip to main content

Volgende week, 10 december, eindigt mijn abonnement bij Ziggo en start mijn KPN abonnement. Ik wil graag een afspraak met een monteur plannen om het KPN internet/TV pakket hier te komen installeren, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ook niet als ik met KPN ID inlog (want kan geen product koppelen zolang ik geen KPN internet heb).

 

Via welk telefoonnummer kan ik een afspraak maken zodat hier 10-12 iemand is om internet aan te sluiten en ik niet zonder kom te zitten?

 

Hoi @JulesHaarlem. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om een afspraak met één van onze monteurs te maken. Als het nog niet gelukt is, dan kan je hiervoor het beste bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. :blush:


Hoi @JulesHaarlem. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om een afspraak met één van onze monteurs te maken. Als het nog niet gelukt is, dan kan je hiervoor het beste bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. :blush:

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om een afspraak in te plannen. :slight_smile: