Skip to main content

Goedemiddag,

Een aantal weken geleden kwam er iemand aan de deur bij mij. Deze persoon gaf aan dat hij kwam kijken hoe mijn woning aangesloten diende te worden op het glasvezelnetwerk van KPN. Helaas kwam het op dit moment niet uit en het was nogal onverwachts. Ik gaf ik aan dat het niet uitkwam en dat ik zelf graag een afspraak maak met KPN. Je leest ook veel over fraudeurs, dus vind ik het sowieso fijner om zelf met KPN een afspraak in te plannen.

Ik kan helaas niet echt vinden waar ik een afspraak voor deze stap kan maken.
Kan iemand van KPN mij helpen?

Alvast hartelijk dank.

Hallo @Forlux hiervoor kun je contact opnemen met de netwerkafdeling van KPN via onderstaande link:

https://netwerk.kpn.com/

Succes.

Hallo @Forlux ,

De zgn schouw wordt vaak door een onderaannemer gedaan en het communicatieproces eromheen is doorgaans erg onduidelijk. Hier wist ik ook nergens van en hebben de kinderen de man binnen gelaten.

Hij wasook zo weer weg en een van de kinderen zei dat de kabel naar de woonkamer zou gaan (wat ik niet wilde). Uiteindelijk bij het graven kunnen aangeven dat ik hem in de meterkast wilde.

Ik weet ook niet of zo’n schouw bij elk huis plaatsvindt, aangezien hier in de buurt veel huizen van het zelfde type zijn en dus om en om gespiegeld.

Reageer