Skip to main content

Ik moet een afspraak in plannen voor hrt instaleren van wifi en tv alleen als ik mijn postcode en huis nummer invul gaat zegt hij dat ik het verkeerde huisnummer en postcode invulĀ 

Hallo @Viggo2317Ā ,

Dan zou ik even bellen met 0800-0402 en dan zo de afspraak maken.Ā 


HI Viggo, welkom op het forum.Ā 

Is het je inmiddels gelukt? Anders kan ik dit ook voor je nakijken, vul dan even je profiel in en laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan.Ā 

Ik hoor graag van je.Ā 


Heb mijn profile ingevuld

Ā 


Dankjewel, ik vind daar echter geen aanvraag op. Heb je ook een klantnummer gekregen in je bevestigingsbrief? Of is dit misschien een zakelijke aansluiting?


Ik heb nog geen brief gekregenĀ 

Ā 


Ook geen bevestiging via e-mail met in de bijlage de brief? Ik vermoed dat je bestelling bij ons niet is aangekomen dan, in ieder geval niet op dat adres.Ā 


Nee ik heb geen bevestiging gekregen via mail alleen dat ik een afspraak moest inplannen


Dat is erg bijzonder, ik neem dat je wel bewust een bestelling geplaatst in het verleden? Zou je hier een screenshot van dat mailtje willen plaatsen zonder jouw privƩgegevens erin?


Waar kan ii dan mijn bestselling zien


Dat is nu het probleem in dit geval, zonder de bevestiging en klantnummer kun je dit niet inzien. Aangezien ik op dit adres ook geen bestelling zie is mijn advies om de bestelling opnieuw te plaatsen via onze website. Dan hoor je binnen enkele uren ook de officiĆ«le bevestiging te krijgen van je abonnement, snelheid en levertermijn. Laat me weten als je dat hebt gedaan, dan kijk ik daarna of wij hem hier ook kunnen zien. Zo weten we zeker dat het goed gaat.Ā