Skip to main content
Antwoord

Afspraken aanleg glasvezel niet nagekomen

• October 14, 2025
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Circet Nederland zou in opdracht van KPN glasvezel bij mij thuis komen aanleggen op 16/07/2025 echter is er niemand geweest die dag! Nu zou er vandaag 14/10/2025 in de ochtend opnieuw een monteur komen om deze kabel naar binnen te brengen. Niemand gezien. Contact gehad met Circet Nederland. Er is iets fout gegaan bij hun. Nou mooi maar ondertussen heb ik wel 2x verlof genomen voor niks. Contact gehad met KPN en gevraagd waar ik deze 2 verlofdagen kan indienen. Word mij gezegt u had geen verlof hoeven nemen er had ook iemand anders thuis kunnen zijn??? Wat is dit voor een debiel antwoord?? KPN maakt de afspraken maar als er niemand komt opdagen dan is er niks van compensatie mogelijk?? Ik zal nooit een klant meer worden van KPN. Jammer maar eigenschuld! Zeer slechte service van KPN en Circet Nederland. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Jeffrey045, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat je nu voor de 2e keer thuis bent gebleven voor een afspraak die niet na is gekomen 😕Heeft Circet hier nu wel nieuwe afspraken over gemaakt met jou?

Je bent hier nu op de community voor KPN klanten, maar ik begrijp dat je nu geen klant bent bij KPN. Dat houdt helaas in dat ik als medewerker van de ‘gewone’ klantenservice niet met je mee kan kijken naar hoe het precies verloopt met de aanleg van je glasvezellijn, omdat je niet voorkomt in ons klantensysteem. Heb je contact gehad met de gewone KPN klantenservice? Of heb je de netwerkafdeling al aan de lijn gehad? Deze afdeling heeft een eigen nummer, en ik wil je aanraden om daar toe te bellen, als je dat nog niet gedaan hebt: Glasvezel service en contact 

Ik hoop vooral dat de aanleg van glasvezel nu toch snel afgerond zal worden, via een 3e afspraak!

7 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Welkom op de community ​@Jeffrey045, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat je nu voor de 2e keer thuis bent gebleven voor een afspraak die niet na is gekomen 😕Heeft Circet hier nu wel nieuwe afspraken over gemaakt met jou?

Je bent hier nu op de community voor KPN klanten, maar ik begrijp dat je nu geen klant bent bij KPN. Dat houdt helaas in dat ik als medewerker van de ‘gewone’ klantenservice niet met je mee kan kijken naar hoe het precies verloopt met de aanleg van je glasvezellijn, omdat je niet voorkomt in ons klantensysteem. Heb je contact gehad met de gewone KPN klantenservice? Of heb je de netwerkafdeling al aan de lijn gehad? Deze afdeling heeft een eigen nummer, en ik wil je aanraden om daar toe te bellen, als je dat nog niet gedaan hebt: Glasvezel service en contact 

Ik hoop vooral dat de aanleg van glasvezel nu toch snel afgerond zal worden, via een 3e afspraak!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2025

Ik heb idereen al aan de lijn gehad! Een 3e afspraak zal er dan ook niet komen! Nooit meer KPN voor mij wat een belabberde service. Zelf de kabel maar verwijdert want ook dat doet KPN niet 👍

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 23, 2025

Heel jammer ​@Jeffrey045 😕

Wat bedoel je precies met dat je de kabel verwijderd hebt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 23, 2025

Precies zoals je het leest, verwijderd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 23, 2025

‘Verwijderd’ kan op meerdere manieren worden opgevat ​@Jeffrey045, vandaar dat ik hier graag meer over wil weten. Houdt dit in dat je de glasvezelkabel die bij jouw woning ligt, door hebt geknipt? Of heb je iets anders gedaan? 

• October 23, 2025

Precies zoals je het leest, verwijderd.

Gefeliciteerd. Over een paar maanden hebben al jouw buren wel glasvezel van KPN en jij niet. Aan wie ligt het dan?

Je  keuze in providers word wel heel klein zo waarschijnlijk. Ziggo is de enige mogelijkheid die je nu nog hebt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 23, 2025

Helaas Marlon, meerdere buren van mij hoeven deze glasvezelkabel niet meer wegens meerdere niet nagekomen afspraken bij KPN. Blijkbaar is het nakomen van afspraken bij KPN toch een dingetje. Tevens 1x KPN gehad en konden ze destijds een appartement van 92m2 niet eens volledig voorzien van goede wifi dekking. En laten we het niet over de KPN monteur hebben die toen 5 dagen nodig had om een storing van een afgekipte PTT kabel in de een koof 5 meter vanaf de PTT aansluiting te vinden. 😂 Gelukkig heb ik al 7 jaar Ziggo nu en nooit problemen. 🥰