Skip to main content
Beantwoord

Afspraken worden niet nagekomen

• December 19, 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Waardeloze kpn krijg je bericht 19 dec aansluiting
Mooi niet word maar zo maar verplaatst wat een  ****

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ikbenhet123, welkom op de community. Ik begrijp dat er een aansluiting zou worden gemaakt, maar dat dat niet doorging? Wat is er precies bij gebeurd?

Dit is je eerste bericht op de community, en we weten alleen wat jij in je bericht noemt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook,. daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 23, 2025

Hoi ​@Ikbenhet123, welkom op de community. Ik begrijp dat er een aansluiting zou worden gemaakt, maar dat dat niet doorging? Wat is er precies bij gebeurd?

Dit is je eerste bericht op de community, en we weten alleen wat jij in je bericht noemt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook,. daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Nou ik zal de 19dec worden aangesloten maar ik kreeg geen signaal van de kpn

Dus ff gebeld zegt de man je kan al vast een monteur afspraak maken krijg je vanmiddag nog wel signaal dan kan je de monteur annuleren oke zeg ik maar dit houd dus in afspraak op de 23dec ook de aansluiting op de 23 dat werd er even niet bij verteld 

Inmiddel is het nu aangeloten 4gb 

Dat werkt prima trouwens maar ik wilde ziggo er bij houden en dat is ook zomaar opgezegt

Dus nu kan ik volle bak alles gaan overzetten naar mijn nieuwe modem de asus rog gt be98

JanD
Superuser
  • December 26, 2025

Dat werkt prima trouwens maar ik wilde ziggo er bij houden en dat is ook zomaar opgezegt

Beste ​@Ikbenhet123 dan heb je waarschijnlijk van de overstapservice gebruik gemaakt, als dan KPN actief wordt, geeft KPN aan Ziggo door dat de lijn kan stoppen.

Als je bij Ziggo was en wilt blijven had je gewoon bij KPN een abo erbij kunnen nemen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2025

Ik ben in de kpn winkel van assen geweest

En heb echt duidelijk gezegt dat ik zelf ziggo zal opzeggen meerdere keren maar goed ik wilde alles even langzaam overzetten naar de kpn zowel bekabeld als wifi maar dat moest nu vol gas maar dat is inmiddels gelukt op de pc na daar moet een nieuwe netwerkkaart in de mijne gaat maar tot 1gb maar goed dat komt dan ook wel weer goed

JanD
Superuser
  • December 26, 2025

Beste ​@Ikbenhet123 dat is dan wel een domme fout van de KPN winkel.

Misschien had je beter nooit over Ziggo moeten beginnen en zeggen ik wil internet bij KPN.

Maar het kwaad is reeds geschied en kun je misschien met Ziggo contact opnemen om de verbinding alsnog te behouden.

Succes.

Jasper van KPN
Moderator

Als je de overstapservice niet wilde gebruiken is het zonde dat het wel gebeurd is inderdaad. Het is even een sneller klusje dan je gepland had dus, maar het komt wel goed als ik je goed begrijp.

Bij een bestelling ontvang je ook altijd een bevestiging, daarin staat wat er wel/niet bij de bestelling wordt gedaan. De overstapservice staat daar ook in als die gebruikt wordt. Het is verstandig om zo'n bevestiging altijd goed te controleren, en als er iets niet klopt zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen zodat het aangepast kan worden voordat het uitgevoerd wordt. Voor eventuele toekomstige wijzigingen kan je daar rekening mee houden.