Skip to main content

Goedenavond, 

Zojuist een aanvraag gedaan voor een nieuw alles in een abbonoment  . Ik begrijp dat er een bedenktijd is van 2 weken, toch vraag ik me af of ik daar afstand van kan doen.

 

Ik heb nu namelijk tmobile thuis en dit irriteert me echt mateloos omdat het niet goed werkt. De rest zal ik jullie besparen…

 

Mijn t mobile loopt pas op 30 juni af, en aangezien kpn ook over glasvezel   gaat vraag ik me trouwens  of ik kom signaal binnen ga krijgen terwijl mijn t mobile abbonoment   nog actief is…

Het maakt mij niet uit dat ik dubbele kosten heb ,als ik maar normaal kan internetten en tv kijken ;)

 

Alvast bedankt;)

Hi Paul, welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dit, zonde van die dubbele kosten. Heb jij nu ook glasvezel van T-Mobile? Wij nemen dan gewoon de lijn simpelweg over, technisch gezien is dat geen probleem dus. Nadeel is alleen dat je de kosten nog hebt van T-mobile.


Hoi Alex bedankt voor je bericht. Betaal liever 2 keer dubbel dan nog 2 maanden met t mobile 😂stelletje pannenkoeken 🙂 sinds de storing die ze gister weer hadden werkt het hier nog steeds niet . Maar ga er geen erergie meer insteken.. ;)

 

Ik heb wel een bericht gehad van guidion, maar neem aan dat ik het zelf kan plaatsen.  

 

Geoetjes


Toch zonde, voor ons natuurlijk niet zo. 😉 Welkom in ieder geval. 


Alles is netjes geïnstalleerd de tv werkt top... de wifi de eerste dagen ook . Nu wordt t helaas minder..

 

Snelheid bedraad via laptop komt niet boven 65 mb 

... is het heel druk nu of is er iets niet oke ? ;)


Drukte zou er geen invloed op moeten hebben. Zou je je profiel willen invullen? Dan kan ik ook meekijken. :relaxed: